Friday, January 1, 2010

tahun 2010 melambai....



wah...dah masuk taun baru nie...lambaian 2010,,,fuhhh...adakah taun ini menjadi taun terbaik aku....masih kah aku nak teruskan beberapa perangai lama aku nie..???..harapnya taun baru nie,dengan azam baru nie...aku dapat hidup dan berbakti dalam taun 2010 yang aku rasa semakin mencabar,,,usia pon makin meningkat,dulu 19 kini hampiri 20......waaahhh..dah tua nie,perangai kene ubah supaya jadi manusia yang berguna untuk muka bumi nie.....macamna dgn azam lama aku?..aku bersyukur jugak la ada azam lama aku yang tercapai....semuanya ketentuan Allah...kita hanya mampu merancang...taun lepas jam abah yang sangat berharga bagi kat aku tu, hilang tyme sambut merdeka....huh.sedeyh la jugak,satu benda yang buat aku terkilan taun 2010 nie....al-quran yang mak aku bagi tue,,,,ianya hilang...manala tuan bilik tu letak....huhuhuhu...hilang dah satu pemberian mak aku...tu la pedoman hidop aku kat klate nie...

4 comments:

LyaZaty said...

hehe..slmt thn bru zarip..hehe

:: Tcher Putri Ifa :: said...

huhuhu...kenal putri tak??? :P

:: Tcher Putri Ifa :: said...

follow me cuz i've followed u...ngeee~ :P

nurezryull said...

kindly 2 be our follower also yep.. tQ