Sunday, November 21, 2010

Air Mula Marah.....






Banjir 2minggu di Kedah cukup menggambarkan betapa seksanya manusia apabila bumi bersuara.....tapi sebagai umat Islam kita perlu redha dan tawakal kepada Allah SWT....InsyaAllah semuanya ada hikmah.....Alhamdulillah rumahku selamat,tp jiran2 abeh...di sebalik keadaan begini melanda,pada pendapat peribadi saya...parti politik amat "jahat" skali....Walaupon banyak sumbangan yang kita selalu dengar dalam media massa oleh pelbagai pihak,namun itu lah realitynya...ada yang di tanya "mak cik ni Pas ke Umno"...mak cik tu pon jawab "umm..."...baru ja Umm...dah tak bagi...tp ini apa yang dicerita kawan la...selain tu ada jugak yang gi tampal Sticker Parti kat barang2 keperluan yang baru sampai dari Perak...huh..apa la...Actually banyak lagi,tp malangnya sewaktu banjir saya masih bertempur di Kelantan..haha..exam lah...anyway,That's Life!.....

2 comments:

Firdaus @ Fert said...

OMG! ni area rumah hang ka? tingginya ayaq naik....hang hati2 satni tenggelam

zharif said...

fert,ni mmg kat umah aku...tp yg dlm gambaq tu rumah jiran aku...rumah ak selamat la....tp dpt gak bantuan banjir...haha..